fredag 29 februari 2008

Lappat å klart


Taket i stun är nu helt och blev riktigt fint tycker jag! I stun kan man nu fast dansa schottis om man vill. Där ligger nämligen ett nylagt golv av råspont. Nästa skede blir golvvärme och efter det kilformat plankgolv. Dessutom har väggarna skålats. Lite skivor på bara å så köksskåpen på plats. Å vedspisen installeras å skorstenen muras - så snart får jag börja tänka på tapeter. Ja, nå, nog är det ju en hel del dagar kvar dit, men taket kunde man ju passa på att måla före man måste börja akta det vackra nya golvet. Nån som vill på talko?!?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Moi! Jag talkar sen gärna jag bara jag hinner i nåt skede. Fredrik

Anonym sa...

Talko?!?! huj nej! men gärna studiebesök nån dag ;-)

Kamomilla sa...

Heheh talko... Nä du tack bara för det, men vi har liksom gjort vårt nu. ;)

Fast ännu ska bastukammaren få nya ytor och så ska ett garage byggas. Och gården planeras och fixas... och...
Inga fritidsproblem hos oss heller...